Maturus AS
- Vi gjør hverdagen enklere for ledere
Vår standard og anbefalte kundeundersøkekse bygger på en av verdens mest benyttede modeller for kundetilfredshet og heter *ACSI.
Denne modellen er enkel og intuitiv å besvare for respondentene, noe som gjør det lettere å gjennomføre. Vi har gjennomført tusenvis av undersøkelser basert på denne modellen og bygget opp en stor erfaringsdatabase. Dette sikrer at besvarelsene kan sammenlignes og om dere ønsker målt opp mot en unik Benchmarkdatabase.
Vår erfaring og kompetanse rundt kundeundersøkelser er din garanti for at du vil ha stor nytte av en gjennomføring i samarbeid med oss.
Husk vi gjør hele jobben for deg.
Kundeundersøkelse med ca *30 spørsmål.
-
Denne kundeundersøkelsen gir deg svar på følgende hovedområder:
-
Nye kunders forventninger.
-
Alle kunders erfaring i hverdagen.
-
Vurdering av priser eller verdi på varer eller tjenester.
-
Kundenes tilfredshet og bedriftens KTI.
-
Om kundene har klaget og opplevelsene rundt denne prosessen.
-
og ikke minst kundenes lojalitet og vilje til å være ambassadører.
-
-
Inkludert elektroniske rapporter. Hovedrapport og inntil 3 områder.
(eksempel på områder, )-
Bedriften/Organisasjon
-
Salg
-
Distribusjon
-
Vi tilbyr også rapporten presentart i PowerPoint om det er ønskelig.
Alt dette vil vi forklare deg enten i et møte eller på telefon om du holder til langt fra Oslo. Vi tilbyr den første timen helt gratis.
Vi har flere varianter av kundeundersøkelser med priser fra kun kr 5.900,- til ca kr. 25.000,- eks mva. (og mer)
Hva prisen blir har litt å gjøre med hva dere har for mål og hva dere ønsker å benytte resultatene til.
- Prisen inkluderer alt arbeid med oppsett, innleggelse av e-postadresser, utsendelse og purringer på undersøkelsen. Overordnet analyse presentert på nett, elektronisk. Hovedrapport og segmenterte rapporter fordelt på avdelinger, produkter, tjenester osv.
Husk vi gjør hele jobben for dere!
Om du ønsker å ta kundestrategien ett langt skritt videre anbefaler vi at du også tar en titt på vårt helhetlige konsept "OptimalKundefokus"
Forklaringer:
*)Antall spørsmål.
Årsak til at vi ikke anbefaler flere enn ca 30 spørsmål er at kundene kan gå lei om det tar for lang tid. Dette gjør at vi også begrenser områder som bør måles til 3.
*)ACSI - modell
Modellen vi benytter heter som nevnt ACSI ( american customer satisfaction indeks ) Dette er en modell som benyttes av mange store bedrifter over hele verden. (modellen kan sammenlignes med Norsk Kundebarometer sin modell, men den er langt enklere og har svært få spørsmål)